سردار رادان تاکید کرد؛ حفظ آرامش جامعه نیازمند امنیت ذهنی و عینی است

به گزارش خبر یار ، مراسم رونمایی از تولیدات جدید فیلم‌های پلیسی مؤسسه ناجی هنر با حضور فرمانده کل انتظامی فراجا، بازیگران پیشکسوت نقش‌های پلیسی و جمعی از کارگردانان و تهیه کنندگان مطرح برگزار شد.

این رویداد با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و هنری مرتبط با پلیس و امنیت اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر معرفی و رونمایی از فیلم‌های جدید پلیسی، از بازی فکری "رئیس پلیس" و سه بازی مجازی دیگر نیز که بر بستر پلتفرم‌های اینترنتی قابل دسترس هستند، پرده‌برداری شد. این بازی‌ها با هدف ترویج فرهنگ امنیت و آشنایی مخاطبان با وظایف و چالش‌های پلیس طراحی شده‌اند و می‌توانند به عنوان ابزارهای آموزشی و سرگرمی مورد استفاده قرار گیرند.

ضمن رونمایی از تولیدات جدید، از بازیگران پیشکسوت نقش‌های پلیسی و کارگردانان برجسته که در تولید آثار پلیسی و امنیتی نقش مهمی ایفا کرده‌اند، تقدیر به عمل آمد.

در ادامه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، در سخنانی، گفت: در یک نگاه شاید این تصور باشد که پلیس به تنهایی امنیت را برقرار می‌کند، اما من معتقدم که محصولات فرهنگی و نتایج متعدد در کنار پلیس قرار می‌گیرند تا پلیس بتواند امنیت جامعه را برقرار کند. اگر تنها پلیس با ابزار و تجهیزات خود به این مهم بپردازد، شاید فقط بتواند در سطح امنیت عینی گام بردارد، اما اصل مسئله، امنیت ذهنی است.

وی ادامه داد: معاونت اجتماعی پلیس باید موضوع امنیت عینی را با امنیت ذهنی ترکیب کند، به‌گونه‌ای که مردم در محاسبات خود به این نتیجه برسند و احساس آرامش کنند. مردم باید بتوانند با استفاده از ابزارهای مختلف، امنیت را حس کنند. این اتفاقی است که در حال تکامل است و وقتی به مرحله مطلوب برسد، تمام افراد جامعه به وظایف خود پی خواهند برد.



تبلیغات در {Config,SiteName}
پر بازدید ترین