مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان: برای عمل به بیانیه گام دوم باید نگاه متحد و جبهه‌ای داشت

به گزارش خبر یار ، حجت‌الاسلام رضا غلامی روشن نیا در جمع فعالان فرهنگی با بیان اینکه اگر بخواهیم در روایت حرکت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را بیان کنیم.

وی افزود: توفیقات این حوزه زیاد است اما کمتر به این توفیقات و دستاوردها پرداخته شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه طبق گفته یکی از فعالان فرهنگی که محضر رهبری رسیده بود، یادآور شد: ما گفتیم قرار است دو فیلم بسازیم و رهبری فرمودند، شما ۲۰ تا فیلم بسازید که نشان از توجه و نگاه رهبری به حوزه فرهنگی دارد.

وی با اشاره به اینکه خود باوری باید تقویت شود، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبتنی بر دستاوردهای انقلاب است و تاکید دارد که باید امید تقویت شود.

وی ادامه داد: ضعف‌هایی هم داشته‌ایم اما روحیه ما نباید تضعیف شود و این ضعف‌ها حجاب شود، اشکالات وجود دارد اما در مقابل آن دستاوردهای خوبی نیز داشتیم.

حجت‌الاسلام غلامی‌روشن با تأکید بر اینکه هر کدام از فعالان فرهنگی یک افسر جبهه نقد و مؤثر هستند گفت: امید در جامعه باید تقویت شود.

وی با اشاره به موارد ذکر شده در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: اولین مورد خودسازی است و برای این مهم باید منیت‌ها را کنار بگذاریم و ما بشویم و همانطور که رهبری فرمودند باید جبهه تشکیل داد.

وی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم طبق بیانه گام دومی حرکت کنیم باید نگاه‌مان نگاه جبهه‌ای و متحد باشد.

غلامی روشن با اشاره به اینکه حلقه‌های میانی را هنوز نتوانستم به صورت جدی عملیاتی کنیم، تصریح کرد: رهبری چهار اصل اساسی را تاکید دارند که اصل اول شناخت صحنه است.

وی با اشاره به اینکه ما چقدر توانستیم صحنه را دربوم و استان همدان خودمان شناسایی کنیم گفت: اصل دوم از نگاه رهبر معظم انقلاب شناسایی ظرفیت‌های قابل اتکا است و امروز در استان سرمایه‌هایی هستند که باید دنبال انها برویم وسرمایه های قابل اتکا استان را پای کار بیاوریم و بایک کار جمعی و هم افزایی بتوانیم کار مؤثری را رقم بزنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: رهبری سومین مورد ستون حلقه‌های میانی را ارائه راهکارهای عملیاتی دانستند و باید گفت این راهکار ما را به جلو می‌برد.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای مناسب توسط فعالان فرهنگی گفت: چهارمین اصل نگاه تمدنی از منظر رهبری است و در این راستا نگاه ما باید تمدنی باشد و باید قدمی برداریم.

غلامی روشن با تاکید بر تداوم این جلسات افزود: این جلسات باید با دستور کار داشته باشد و از همه ظرفیت‌های مختلف استفاده شود و همکاری بین فعالان فرهنگی بیشتر باشد.

وی بر شناخت بیشتر فعالان فرهنگی از از موضوعات و برنامه‌ها تاکید کرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: از ظرفیت رسانه‌ها به صورت جدی استفاده شود.

وی اظهار کرد: یکی از دستاوردهای جبهه انقلاب کرونا بود و کارهای جهادی زیادی انجام شد و باید قدم‌های کوچک بیشتر کنیم و انشاالله قدم‌هایی بزرگی برداریم.



تبلیغات در {Config,SiteName}
پر بازدید ترین