نماینده دشتستان: مشکلات کشاورزان دشتستان رفع شود/ تسهیل صادرات خرما

به گزارش خبر یار ، ابراهیم رضایی پنج شنبه شب در جمع مردم روستای دشتی اسماعیل خانی از توابع شهرستان دشتستان با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر در توسعه روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و با تقدیر از عملکرد مدیرکل این نهاد، تصریح کرد: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از مدیران پای کار و پاسخگو است و طی مدت حضور در این مسئولیت موفق عمل کرده و شایسته تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: بنیاد مسکن با تلاش‌های شبانه‌روزی در شهرستان دشتستان منشأ خدمات ارزشمندی بوده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در تعریض جاده آب‌پخش به حله نیز گفت: این پروژه مهم با جلسات مؤثری که با وزیر فقید راه و شهرسازی داشتم منجر به اجرای فاز نخست آن شد، که تلاش می‌شود فاز دوم نیز بزودی عملیاتی شود.

وی، لایروبی کانالهای زهکشی را به عنوان مطالبه جدی کشاورزان دانست و گفت: در این خصوص نیز با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات لایروبی کانال‌های زهکشی با موفقیت به ثمر نشست و در حال رایزنی برای حل مشکل تأمین سوخت تراکتورها با هدف حل مشکل کشاورزان در این زمینه هستم.

رضایی در ادامه خواستار حل مشکل کشاورزان در زمینه نوبت‌بندی آب مزارع شد و گفت: برای رفع مشکلات فراروی بخش کشاورزی در شهرستان دشتستان از وزیر مربوطه به این شهرستان دعوت کرده‌ام و بزودی وارد دشتستان خواهد شد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات خرید خرما و کمک به کشاورزان دشتستانی نیز گفت: جلسات بسیار خوبی با وزارت امور خارجه برای تسهیل در صادرات خرما و بازاریابی داخلی نیز صورت گرفته است.



تبلیغات در {Config,SiteName}
پر بازدید ترین