امام جمعه میامی: مسوولان پذیرای نقد منصفانه باشند/عبادت جز خدمت به خلق نیست

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه از مسئولان انتظار می‌رود تا پذیرای نقد منصفانه باشند، گفت: پذیرفتن نقد و اصلاح آن از جمله مواردی که رشد و توسعه جامعه را در پی خواهد داشت.
امام جمعه میامی: مسوولان پذیرای نقد منصفانه باشند/عبادت جز خدمت به خلق نیست

به گزارش خبر یار ، حجت الاسلام محمد عزیزی پیش از ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت میامی به میزبانی سالن اداره فرهنگ و ارشاد این شهر بابیان اینکه از مسئولان استان و کشور انتظار می‌رود تا پذیرای نقد منصفانه باشند، ابراز داشت: این می‌تواند به رشد و اعتلای کشور به سمت توسعه بسیار کمک کند.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهید رجایی نیز قبول نقد منصفانه بود، افزود: همین دوران خدمت ایشان را متمایز کرده و می‌بایست اخلاق این شهید بزرگوار الگو و اسوه همه دولتمردان امروز و مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

امام جمعه میامی بابیان اینکه سرکشی استاندار سمنان به روستاها پل ارتباطی بین مردم محروم و مسئولان است، ابراز داشت: بیان مشکلات و حل آنها توسط دستور استاندار امید را در بین مردم زنده می‌کند.

عزیزی با بیان اینکه عبادت چیزی جز خدمت به خلق خدا نیست، تصریح کرد: تسلی دل مردم بودن و گره گشایی از مشکلات فرصت خدمت گزاری کن خداوند به مسئولان اعطا کرده و باید آن را به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه برای رواج وفاق و همدلی در سطح شهرستان میامی تلاش می‌کنیم، افزود: لازمه این امر خدمت گزاری و تسهیل کار مردم است که انتظار می‌رود تا مسئولان استانی نیز آن را در رأس امور قرار دهند.



تبلیغات در {Config,SiteName}
پر بازدید ترین