به گزارش خبر یار ، مرتضی شیروانی امروز شنبه در جلسه هماهنگی نظارت بر روند جابجایی زائران عتبات عالیات و ایمنی تردد زائران در محورهای استان لرستان در ایام طرح اربعین حسینی بر نظارت جدی بر ارائه خدمات حمل و نقل به زائران اربعین حسینی و جلوگیری از تضییع حقوق آنها شد.

وی گفت: با توجه به اهمیت همایش بزرگ اربعین حسینی، امروز اولویت کشور ما خدمت رسانی با کیفیت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است و دستیابی به این مهم در حوزه وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نظارت جدی بر ارائه خدمات حمل و نقل به زائران و جلوگیری از تضییع حقوق آنان می‌باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه مستندسازی و اطلاع رسانی فعالیت‌ها باید در هماهنگی با روابط عمومی انجام شود، گفت: اکنون که توفیق خادمی امام حسین (ع) نصیب مجموعه ما شده، باید به بهترین نحو ممکن با بسیج امکانات و منابع انسانی در ایمن سازی محورها، کنترل ناوگان حمل و نقل و خدمات پایانه‌های مسافر و پاسخگویی به مسافران اقدام کنیم و در این راستا هیچ گونه قصوری پذیرفته نیست.

در ادامه رضا عبدی معاون حمل و نقل هم با بیان شرح وظایف رؤسای ادارات ستادی و شهرستانی در مدیریت تردد زائران اربعین حسینی بر هماهنگی شهرستان‌ها در ارائه نرخ مصوب بلیط، افزایش ساعت کار رانندگان بخاطر ترافیک احتمالی در روزهای منتهی به اربعین و اوج تردد، حضور دائمی نمایندگان ادارات شهرستانی در پایانه‌های مسافر و دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر شهرستان تاکید کرد.

اکبر جدیدی مشاور مدیرکل و مدیر حراست این اداره کل نیز خواستار توجه بیشتر به اجرای عملیات راهداری و ایمنی تردد در ایام طرح اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران شد.




تبلیغات در {Config,SiteName}
پر بازدید ترین