تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان بوشهر افزایش یافت

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبر یار اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۱۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری شده و پنج نفر نیز از این بخش‌ها ترخیص شدند. وی افزود: در حال حاضر ۱۷ بیمار در بخش‌های

تاریخ انتشار: 6/6/2022 5:03:11 PM

تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی استان بوشهر افزایش یافت

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبر یار اظهار داشت: طی شبانه روز گذشته ۱۲ بیمار در بخش‌های کرونایی استان بوشهر بستری شده و پنج نفر نیز از این بخش‌ها ترخیص شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که خوشبختانه هیچ بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه نیست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به تداوم روزهای بدون فوتی کرونا در استان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون دو هزار و ۱۶۵ نفر در استان بوشهر به علت ابتلای به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد کل مبتلایان به کرونا در استان بوشهر را ۱۰۴ هزار و ۵۳۹ نفر عنوان کرد.




اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
پر بازدید ترین
جدید ترین اخبار