گروسی: کاهش همکاری ایران و آژانس به نفع هیچ کس نیست

به گزارش خبر یار ، «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود پس از نشست شورای حکام اعلام کرد که وی نقشی در هرگونه قطعنامه برضد ایران ندارد چرا که این مسئله توسط

تاریخ انتشار: 6/6/2022 4:11:05 PM

گروسی: کاهش همکاری ایران و آژانس به نفع هیچ کس نیست

به گزارش خبر یار ، «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود پس از نشست شورای حکام اعلام کرد که وی نقشی در هرگونه قطعنامه برضد ایران ندارد چرا که این مسئله توسط اعضا تصمیم گیری می شود.

گروسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آژانس نگران اقدام متقابل ایران در قبال قطعنامه شورای حکام نیست، گفت: من بر این باورم که کاهش همکاری بین ایران و آژانس به نفع کسی نیست.

در حال تکمیل...



محمدرضا الكائی

اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
پر بازدید ترین
جدید ترین اخبار