به گزارش خبر یار ، «رافائل گروسی» مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود پس از نشست شورای حکام اعلام کرد که وی نقشی در هرگونه قطعنامه برضد ایران ندارد چرا که این مسئله توسط اعضا تصمیم گیری می شود.
گروسی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آژانس نگران اقدام متقابل ایران در قبال قطعنامه شورای حکام نیست، گفت: من بر این باورم که کاهش همکاری بین ایران و آژانس به نفع کسی نیست.
در حال تکمیل...
محمدرضا الكائی