جاسازی مواد مخدر در معده/۲ قاچاقچی دستگیر شدند

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبر یار اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ نفر از مسافران یک دستگاه

تاریخ انتشار: 6/6/2022 1:26:53 PM

جاسازی مواد مخدر در معده/۲ قاچاقچی دستگیر شدند

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبر یار اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و برای بررسی بیشتر آنها را مورد آزمایش قرار دادند

وی افزود: در بررسی دقیق و آزمایش‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انباری مواد مخدر در معده خود کردند که با تلاش تیم پزشکی، مواد مخدر از معده این افراد خارج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به کشف یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از معده قاچاقچیان گفت: در همین رابطه متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه مأموران پلیس با اشرافیت و هوشمندی خود توانستند نقشه قاچاق مواد مخدر از طریق جاسازی در معده را ناکام بگذارند اظهار داشت: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده کنندگان جامعه برخورد می‌کند.




اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
پر بازدید ترین
جدید ترین اخبار