قاچاقچی سوخت در یزد ۱۷ میلیارد جریمه شد

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم در گفتگو با خبر یار اظهار داشت: یک راننده به دلیل حمل قاچاق سوخت در یزد به پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است. وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصاد

تاریخ انتشار: 6/6/2022 11:29:32 AM

قاچاقچی سوخت در یزد ۱۷ میلیارد جریمه شد

سید محمدمهدی مهاجریان مقدم در گفتگو با خبر یار اظهار داشت: یک راننده به دلیل حمل قاچاق سوخت در یزد به پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

وی بیان کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی به همراه عوامل حراست شرکت نفت استان در حال گشت زنی، با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلی نفتکش در حومه شهر یزد اقدام به توقیف این خودرو کردند.

مهاجریان مقدم افزود: مأموران با بررسی اوراق و مدارک نفتکش متوجه تخلف راننده آن شدند که برای تحقیقات بیشتر پرونده‌ای در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه شعبه دوم تعزیرات حکومتی استان رسیدگی پرونده را به عهده داشت، عنوان کرد: پس از اقدام به بازجویی متهم و استعلام از مراجع ذیصلاح، نهایتاً مشخص شد، راننده نفتکش اقدام به حمل بیش از ۳۱ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی از نوع (نفت گاز) به صورت غیر قانونی کرده است.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد اظهار داشت: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه بیش از ۱۷ میلیاردی راننده متخلف را صادر کرد.

مهاجریان مقدم عنوان کرد: این پرونده پس از تشریفات قانونی توسط شعبه اجرا و پرونده مختومه شد.




اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
پر بازدید ترین
جدید ترین اخبار