به گزارش خبر یار ، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان که به تازگی با کسب ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی دست یافت، روز گذشته وارد تهران شد.
البته میثم دلخانی یکی از فرنگیکاران اعزامی به قزاقستان در جریان این پیکارها از ناحیه مچ و آرنج دچار مصدومیت شد و نتوانست به مبارزات خود ادامه دهد. وی بعد از بازگشت به تهران گفت: فعلاً تا آزمایشات لازم و MRI انجام نشود، نمیتوان در خصوص میزان آسیبدیدگی نظر داد، فقط امیدوارم مشکل خاصی وجود نداشته باشد.
وی که در نیمهنهایی جام تورلیخانوف قزاقستان مصدوم شد و نتوانست در دیدار ردهبندی به میدان برود، گفت: پیش از کشتی از فینال از ناحیه آرنج دچار آسیب دیدگی شدم به طوری که دیگر نتوانستم به مسابقات ادامه دهم.
به گزارش خبر یار ، تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان در پایان جام تورلیخانوف قزاقستان توسط پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، محمدرضا گرایی، رامین طاهری در اوزان ۵۵، ۶۰، ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. پویا ناصرپور، پژمان پشتام، مهدی فلاح و امین میرزازاده نیز در اوزان ۶۰، ۸۲، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و محمدرضا مختاری و علی اکبر یوسفی هم در اوزان ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. بدین ترتیب تیم ایران با ۱۸۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیمهای قزاقستان و ازبکستان به ترتیب با کسب ۱۶۵ و ۱۰۸ امتیاز دوم و سوم شدند.
علیرضا هنرمنش