ورود به طرح ترافیک تا چهارشنبه نیازی به رزرو در تهران من ندارد

به گزارش خبر یار ، معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شهروندان تهرانی از روز دوشنبه ۱۶ خرداد تا چهارشنبه ۱۸ خرداد برای ورود به طرح ترافیک نیازی به رزرو رو

تاریخ انتشار: 6/5/2022 2:46:55 PM

ورود به طرح ترافیک تا چهارشنبه نیازی به رزرو در تهران من ندارد

به گزارش خبر یار ، معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شهروندان تهرانی از روز دوشنبه ۱۶ خرداد تا چهارشنبه ۱۸ خرداد برای ورود به طرح ترافیک نیازی به رزرو روزانه ندارند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند؛ از دوشنبه ۱۶ خردادماه لغایت چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱، شهروندان محترمی که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک را دارند، نیاز و الزامی به رزرو روزانه تردد خود در سامانه تهران من ندارند.

البته عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، مانند گذشته با توجه به شرایط و زمان تردد، محاسبه و در حساب شهروندی لحاظ خواهد شد و فقط رزرو جهت ورود به محدوده طرح ترافیک الزامی نیست.

همچنین ناوگان جابجا کننده بار و کالا در شهر تهران، می‌توانند (تا آخر هفته جاری)، بدون دریافت بار برگ به خدمت‌رسانی خود ادامه دهند.



مهشید جعفری معظم

اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
پر بازدید ترین
جدید ترین اخبار