۵۹ بیمار کرونایی در خراسان شمالی بستری هستند

به گزارش خبر یار ، سید جواد پورنقی عصر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند؛ طی این مدت خوشبختانه بیماری جان خود را از دست ند

تاریخ انتشار: 6/5/2022 2:28:44 AM

۵۹ بیمار کرونایی در خراسان شمالی بستری هستند

به گزارش خبر یار ، سید جواد پورنقی عصر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند؛ طی این مدت خوشبختانه بیماری جان خود را از دست نداد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: هم اکنون ۵۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون توصیه می‌شود.

پورنقی تصریح کرد: مبتلایان به کرونا با علائم شبه سرماخوردگی افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها گفت: افراد دارای این علائم نسبت به قرنطینه خود اقدام کنند و پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.




اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
پر بازدید ترین
جدید ترین اخبار