کسب ۲ مقام برتر توسط خراسان شمالی در جشنواره زیبایی اسب ترکمن

به گزارش خبر یار ، چهارمین جشنواره زیبایی اسب ترکمن در استان گلستان برگزار شد. در این جشنواره ۱۷۰ اسب شرکت کردند. در این جشنواره داوران بین المللی از کشورهای آلمان و دانمارک حضور داشتند. سر کل

تاریخ انتشار: 6/4/2022 2:45:34 PM

کسب ۲ مقام برتر توسط خراسان شمالی در جشنواره زیبایی اسب ترکمن

به گزارش خبر یار ، چهارمین جشنواره زیبایی اسب ترکمن در استان گلستان برگزار شد.

در این جشنواره ۱۷۰ اسب شرکت کردند.

در این جشنواره داوران بین المللی از کشورهای آلمان و دانمارک حضور داشتند.

سر کلانتر میدان، عکاس میدان، سر محاسب، ناظر فدراسیون و یکی از مسئولان برگزاری مسابقه از خراسان شمالی بودند.

اسب شادی با مالکیت محمد یزدانی و اسب ژنرال با مالکیت آقای کلهری از خراسان شمالی به مقام برتر دست یافتند.




اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظر شما
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
تبلیغات در خبریار
پر بازدید ترین
جدید ترین اخبار