به گزارش خبر یار ، حجت الاسلام مهدی دربانی که عصر جمعه ۱۳ خرداد ماه در جمع مردم ورامین در مصلی بزرگ صاحب الزمان (عج) به مناسبت قیام ۱۵ خرداد سخن میگفت، اظهار کرد: مردم ورامین از یاوران ولایت هستند و حقیر برای عرض ادب در میان مردم ورامین حاضر شدم.
مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان تهران افزود: مردم ورامین در ۱۵ خرداد غسل شهادت کردند و کفن پوشیدند و قیام کردند و با خون خودشان، حمایت خودشان را از ولایت رقم زدند و باید درود فرستاد به مردم خطه ورامین که همچنان یاور و پیرو ولایت هستید.
دربانی ادامه داد: انقلاب همچنان مدیون مردم ورامین و خطه ورامین است و مردم این دیار نباید اجازه دهند این تاریخ گران بها به فراموشی سپرده شود.
این مقام مسئول عنوان کرد: امروز دشمن با استراتژی هزار چاقو به میدان آمده است تا مردم فرصت دفاع نداشته باشند اما مردم ما همچنان غسل شهادت میکنند و در شرایط حساس از ولایت دفاع کنید.
دربانی گفت: امیدوارم مدال پرافتخار بصیرت و ولایتمداری مردم ورامین تا ظهور امام زمان (عج) همچنان حفظ شود.